Milijarda podatkov v podatkovni bazi SiStat

Število podjetij po namenu uporabe tehnologije umetne inteligence in velikostnem razredu, Slovenija, večletno
Za prikaz tabele izberite vrednosti, ki jih želite prikazati, in želeni način prikaza. Navodilo za označevanje izbora

Za dimenzije, označene z CtrlVariableSelectorEliminationTooltip, morate izbrati najmanj eno vrednost v vsakem oknu.

LETO CtrlVariableSelectorEliminationTooltip

Skupaj: 2 | izbranih:

Išči

NAMEN UPORABE TEHNOLOGIJE UMETNE INTELIGENCE CtrlVariableSelectorEliminationTooltip

Skupaj: 12 | izbranih:

Išči

VELIKOSTNI RAZRED PODJETJA CtrlVariableSelectorEliminationTooltip

Skupaj: 4 | izbranih:

Išči


Število izbranih podatkovnih polj je:(največje dovoljeno število izbranih podatkovnih polj je 1.000.000)

Prikaz na zaslonu je omejen na največ 1.000 vrstic in 150 stolpcev.


Število izbranih podatkovnih polj je večje od največjega dovoljenega, tj. 1.000.000
Kontakt in informacije

Informacije

Zadnja objava
5. 10. 2023
Kontaktna oseba
Statistični urad RS, T: (01) 241 64 04, E: gp.surs@gov.si
Enota
število
Vir
Statistični urad Republike Slovenije
Opombe

Opombe

Povezane vsebine:
- Metodološka pojasnila
NAMEN UPORABE TEHNOLOGIJE UMETNE INTELIGENCE
1.1 Za trženje ali prodajo
Za nudenje podpore strankam, za profiliranje strank, za dinamično prilagajanje cen, za nudenje posamezniku prilagojenih ponudb, za analizo trga na podlagi strojnega učenja, uporaba pogovornega robota (chatbota), ki deluje na podlagi obdelave naravnega jezika, za napoved odziva strank na ponudbo, za napovedovanje nakupov strank.
1.2 V proizvodnem procesu
Npr. orodja, ki klasificirajo izdelke ali najdejo pomanjkljivosti v izdelkih na podlagi računalniškega vida, prediktivno vzdrževanje, ki temelji na strojnem učenju, načrtovanje proizvodnje, optimizacija zalog ali poslovnega procesa, ki temelji na strojnem učenju, uporaba videoanalitike, avtonomnih dronov za nadzor proizvodnje, za zagotavljanje varnosti ali opravljanje pregleda, avtonomnih robotov za izvedbo sestavljalnih, montažnih del.
1.3 Za organizacijo poslovne administracije
Npr. uporaba poslovnega virtualnega asistenta, ki temelji na strojnem učenju in/ali na generiranju naravnega jezika, rešitev, ki zajamejo govor in zvok in ju pretvorijo v besedilo in pripravijo osnutek dokumenta, avtomatizirano planiranje ali načrtovanje, ki temelji na strojnem učenju, strojno prevajanje.
1.4 Za upravljanje podjetja
Za analizo podatkov in nudenje pomoči pri sprejemanju odločitev pri naložbah ali pri sprejemanju drugih odločitev, za prodajne ali poslovne napovedi ali ocenjevanje tveganja na podlagi strojnega učenja, uporaba prediktivne analitike za napovedovanje poslovnih dogodkov/prodaje/učinka tržnih kampanj/odziva strank.
1.5 Za upravljanje človeških virov ali v postopku zaposlovanja
Npr. predizbira kandidatov, prijavljenih na razpis za prosto delovno mesto na podlagi besedilnega rudarjenja, profiliranje zaposlenih (npr. za nudenje posamezniku prilagojenega izobraževanja) ali za analizo njihove uspešnosti na podlagi strojnega učenja, uporaba pogovornega robota (chatbota), ki deluje na podlagi strojnega učenja pri zaposlovanju ali kot pomoč pri upravljanju človeških virov.
1.6 Za organizacijo poslovne administracije ali upravljanje podjetja
Npr. uporaba poslovnega virtualnega asistenta, ki temelji na strojnem učenju in/ali na generiranju naravnega jezika, uporaba rešitev, ki zajamejo govor in zvok, ju pretvorijo v besedilo ter pripravijo osnutek dokumenta, avtomatizirano planiranje ali načrtovanje, ki temelji na strojnem učenju, strojno prevajanje, tehnologije za analizo podatkov in nudenje pomoči pri sprejemanju odločitev pri naložbah ali pri sprejemanju drugih odločitev, za prodajne ali poslovne napovedi ali ocenjevanje tveganja na podlagi strojnega učenja, uporaba prediktivne analitike za napovedovanje poslovnih dogodkov/prodaje/učinka tržnih kampanj/odziva strank, profiliranje zaposlenih (npr. za ponujanje posamezniku prilagojenega izobraževanja) ali analiza njihove uspešnosti na podlagi strojnega učenja.
1.7 V logistiki
Npr. optimizacija poti na podlagi strojnega učenja, napovedovanje stanja zalog, uporaba avtonomnih robotov v skladiščih za izvajanje nalog »izberi in zapakiraj« (pick-and-pack), uporaba avtonomnih robotov za razvrščanje, pošiljanje, distribucijo paketov, uporaba avtonomnih dronov za dostavo paketov.
1.8 Za zaščito in varno uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije
Npr. uporaba biometričnih metod za avtentifikacijo uporabnikov na podlagi računalniškega vida (npr. za odklepanje mobilnega telefona na podlagi prstnega odtisa, obraza), uporaba strojnega učenja za odkrivanje in preprečevanje kibernetskih napadov, uporaba filtrov spam (neželene pošte) pri elektronski pošti.
1.9 V računovodstvu, za nadzor ali upravljanje financ
Npr. uporaba strojnega učenja za analiziranje podatkov, ki pomagajo pri finančnih odločitvah, obdelava računov z uporabo strojnega učenja, uporaba strojnega učenja ali obdelave naravnega jezika za obdelavo knjigovodskih dokumentov.
1.10 Za raziskovalno-razvojno (RRD) ali inovacijsko dejavnost
Npr. uporaba strojnega učenja za analizo podatkov pri izvajanju raziskav, reševanju raziskovalnih problemov, razvoju novega ali bistveno izboljšanega izdelka ali storitve.