Milijarda podatkov v podatkovni bazi SiStat

Status RTV organizacij, Slovenija, 2000 - 2003
Za prikaz tabele izberite vrednosti, ki jih želite prikazati, in želeni način prikaza. Navodilo za označevanje izbora

Za dimenzije, označene z CtrlVariableSelectorEliminationTooltip, morate izbrati najmanj eno vrednost v vsakem oknu.

VRSTA ORGANIZACIJE

Skupaj: 7 | izbranih:

Išči

LETO CtrlVariableSelectorEliminationTooltip

Skupaj: 4 | izbranih:

Išči

RTV ORGANIZACIJA CtrlVariableSelectorEliminationTooltip

Skupaj: 2 | izbranih:

Išči


Število izbranih podatkovnih polj je:(največje dovoljeno število izbranih podatkovnih polj je 1.000.000)

Prikaz na zaslonu je omejen na največ 1.000 vrstic in 150 stolpcev.


Število izbranih podatkovnih polj je večje od največjega dovoljenega, tj. 1.000.000
Kontakt in informacije

Informacije

Zadnja objava
24. 01. 2022
Kontaktna oseba
Statistični urad RS, T: (01) 241 64 04, E: gp.surs@gov.si
Enota
število
Vir
Statistični urad Republike Slovenije
Opombe

Opombe


RTV - organizacije so po Zakonu o javnih glasilih [Ur. list RS, št. 18/94] 'podjetja, gospodarske družbe, študentske organizacije ali zavodi, ki ustvarjajo, pripravljajo oziroma razširjajo program, namenjen javnosti, ali pa poverijo njihovo razširjanje, v celoti in nespremenjeno, za to dejavnost registrirani pravni ali fizični osebi'. Komercialne RTV-organizacije so tiste, ki predvajajo več kot 60 % komercialnega programa in imajo več kot 15 % komercialnih vsebin v celotnem dnevnem programskem času.
Povezane vsebine:
- Metodološka pojasnila
RTV ORGANIZACIJA
RTV-organizacije so po Zakonu o javnih glasilih [Ur. list RS, št. 18/94] 'podjetja, gospodarske družbe, študentske organizacije ali zavodi, ki ustvarjajo, pripravljajo oziroma razširjajo program, namenjen javnosti, ali pa poverijo njegovo razširjanje, v celoti in nespremenjeno, za to dejavnost registrirani pravni ali fizični osebi'.
VRSTA ORGANIZACIJE
Komercialne - skupaj
Komercialne RTV-organizacije so tiste, ki predvajajo več kot 60 % komercialnega programa in imajo več kot 15 % komercialnih vsebin v celotnem dnevnem programskem času.